mandag den 13. august 2012

Så er jeg igang!

Nu er jeg blevet blogger....haveblogger!.... :)

Jeg har simpelthen så stor fornøjelse og glæde af min have, at jeg syn's det er på tide at dele den glæde med alle jer andre "havetosser"...
Ikke fordi min have er noget specielt - endnu! (det bli'r den)

Haven som vi overtog i april 2011 er under forvandling....min/vores forvandling (manden min har selvfølgelig også en finger med i spillet hist og her)
I april 2011 så vi haven for første gang. En have som havde stået urørt i ca. 2 år. Altså vild, tilgroet og fyldt med ukrudt osv. Men vi gik i krig og haven tager langsomt form. Det er den "rejse" jeg har lyst til at tage jer med på...desværre ikke helt fra starten, da vi har været så dumme ikke at tage før-billeder...øv! Men I får billeder af haven, som den ser ud idag. Planterne, årets gang i haven, drømme, planer, projekter, ideér, links osv. osv. Alt der lige falder mig ind... :)
Håber I har lyst til at følge med i mit lille haveeventyr.... :))


Hilsen Havetrunten alias Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar