lørdag den 25. august 2012

Endnu et....

nyt bed lavet her i sommeren 2012.... :)

Så er vi begyndt at grave af til bed og fliser...

Så blev det plantet til og regnvandstønden blev gemt væk i en hjemmefikset kasse som manden min har kreeret :))




Der blev også plads til en halv wiskytønde med lidt vandmiljø... :)
Så blev regnvandstøndeskjuleren også malet... :)
Det skal nok blive godt til næste sommer, når det hele vokser lidt mere til....

Cardiff


Augusta Loise





Manden min er ikke vild med smalle stier, så han syntes der skulle en række fliser mere til....nu ligner det så bare et fortov!...der skal helt sikkert gøres et eller andet med nogle pigsten for at løsne lidt op på det noget fortovsagtige udtryk... :) Der mangler også lige en trappe ned til gårdspladsen...men men men, kommer tid kommer råd :))
I bedet er der sat to roser: En buketrose "Cardiff" og tehybridrosen "Augusta Loise". Begge meget smukke roser :) Desuden er der sat en pink Ærenpris, en julerose, en rosa Astilbe, en Høstanemone, en rosa Digitalis, et par Hostaer, en Blåtop, en opstammet Laurbær (som jeg er spændt på om jeg kan holde liv i vinteren over!), en pink Pragtskær. I hjørnet ved vandtøndeskjuleren står en Arkitektens Trøst som dog skal føres om på bagsiden af værkstedet, hvor mine højbede står...så kommer der også lidt mere at kigge på der!...I forgrunden af bedet er der sat en Geranium "Macr Spessart".... :)

Ha' en rigtig dejlig lørdag derude :)

Havetrunten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar