tirsdag den 18. september 2012

Stadig.....

lidt blomster tilbage i haven. Omend præget af efterårets komme. Vi bor på en bakketop og med åbne marker som genbo, så her raser vinden virkelig i denne tid. Det går desværre lidt udover blomsterne, så jeg er så småt begyndt at sætte dem ind i væksthuset, så jeg kan nyde dem lidt endnu....

Her er lige lidt sensommerbilleder taget idag imellem bygerne.... =0)

En lille yndig blomst på en af vandplanterne...

Nåh ja, en kollega fortalte om de små mørke "Japanske Ahorn" de  havde på bud i KIWI i denne uge....nu er denne skønhed min!


Idag var den den første blomst på min Hibiscus sørme også sprunget ud...der er bare SÅ mange knopper, der venter på lidt sol...håber de når det!...

Min "Midnight Blue" står også med mange knopper.....


Jordbærplanterne som vi fik af min søde svigermor Annie i foråret nåede at give lidt jordbær i år...Nu er de på vej ud af højbedet...



Der er bare vildt mange aflæggere...Idag har jeg fået dem plantet i den anden ende af højbedet og rundt omkring højbedet også...Mums til næste sommer! 


En Hedera i sensommerfarver....


Hortensia i sensommerdragt...



Husløg - dem skal jeg ha' flere af!







Fra min nye bed....tror nu det bliver helt okay med Parykbusken, Duehovede og imellem dem Solhat "Magnus" som jo er pink....skal lige ha' fyldt lidt på bunden....


Næææh....så var der sørme lige en enkelt lille bitte blomst på min Uægte Jasmin...


Se lige alle de små perler og diamanter på denne Tallerkensmækker efter en byge...smukt!




Smukt forfald.....

Utroligt alt det nye man opdager hver dag i haven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar