fredag den 31. august 2012

Sidste sommerdag....


Slotsrose...."Carcasonne"


New Dawn


Kattehale "Robert"


Sankthansurt


Hybridrosen "Peace"


"Peace"




Klatrerose..."Penny Lane"

Stokrose....ukendt navn...



"Tvillingeblomst"....

Sikke dog en skøn og lun sidste sommerdag og aften! For mit vedkommende, er den her til aften blevet nydt i haven. Jeg fik gravet græs af til belægningen ved vores "fortorv" og flyttet en brændestabel, så jeg kan fortsætte med gravearbejdet imorgen, hvor de igen har lovet dejligt vejr.... :))
Håber I har nydt dagen ligeså meget som jeg har :)

kh. Rikke :)

1 kommentar:

  1. Smukke blomster du viser :-D
    Jeg har også været aktiv hele dagen i går. Så i dag står den på ren afslapning, hvor jeg skal ud og nyde synet af alt det jeg har nået den sidste uges tid ;-D
    Ha´en rigtig god weekend.
    Marianne.
    ps. Glæder mig til at se jeres nye belægning på jeres "fortov".

    SvarSlet