søndag den 26. august 2012

Mit Hvide bed....

Her i sommeren 2012 har vi også fået lavet et bed i hvide nuancer, krydret med limegrøn og lidt sart gul... glæder mig sådan til næste sommer!!...

 og her er bedet så lavet....ved stendiget i indkørslen...

Her er da super kedeligt!


Så er de øverste sten blevet fjernet....


Så skal der graves.....


Hullerne graves så rionettet kan komme op....


Næææ....så kom rionettet skisme også op... :)


Nogle af planterne der skal i bedet...indtil videre...


Lidt flere planter.... I får lige hele listen en anden daw.. :)

Så kom alle de skønne planter i jorden... mon ikke jeg skal ha' omplaceret de to Cypresser!?...de bliver jo store...men for nu får de lov til at stå....jeg faldt for den skønne limegrønne farve....de lyser så dejligt op...


Så kom der lidt bedafgrænsning omkring bedet....og lidt hygge med store sten og en krukke...sidenhen har jeg sat forskellige husløg ved stenene...




Det bliver Så spændende at se bedet når det er vokset til.....er spændt på om farver, former og kompositioner spiller sammen :) "Tålmodighed er en dyd" siger de kloge.... 

Rikke 

3 kommentarer:

  1. Hej Rikke, sikke en forskel, jeg skal da lige love at det friskede op, jeg er også rigtigt glad for de hvide farver, bliver spændende at følge dit bed ;o)

    SvarSlet
  2. Hold da op Rikke, et skønt bed :-D Det ser virkelig flot ud. Gode farver på planterne.
    Marianne :-D

    SvarSlet
  3. Ja, der er altså et eller andet med hvid! :0) nu skal der bare lige tilføjes lidt forårsbebudere (Påskeklokker, hvide primula, dværg løjtnantshjerte i hvid...jeg ved det ikke endnu) og så selvfølgelig en masse løgvækster..... :0)
    Rikke

    SvarSlet