tirsdag den 28. august 2012

Wiiiiiiiiiii..........

det er da utroligt så glad man kan blive når man åbner sin postkasse.... :))
Idag lå der sørme en pakke fra Frøtorvet...


18 poser frø + 1 bonuspose...for at være helt nøjagtig! :)
Så nu glæder jeg mig da bare endnu mere til at det bliver forår....

Har også....


købt de første forårsløg.... :)

og...


lidt nyt haveguf....min lille engle-disse-basse :) den er da dejlig....

Ellers.....
lidt billeder fra haven.....

Min kæmpe Hedera i mit hvide bed, som gerne skal vokse i en bue over mod værkstedet.....


Blomster fra Hosta...


Nogen har hygget sig i mine nye Rabarber....


Så blomstre min Peace 2. gang....dejligt.. :)



Lyng skal der til....


Her i dette hjørne i bedet ved terrassen satte jeg i foråret sølle 2 små Krybende Løbeløs og se hvor de allerede har bredt sig.... :)


Stilleben foran vores dør....

God aften til jer alle :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar