lørdag den 14. september 2013

Sensommer.....

....man kan jo ikke ligefrem sige, at jeg har været den flittigste bag tastaturet. Men har læst med i alle jeres blogs og fulgt med i hvordan jeres skønne haver har udviklet sig henover sommeren....fantastisk læsning og skøn inspiration!.... :)

Her i vores have på djursland er det den skønne og frodige Cosmos, der har taget magten! Det er første gang jeg selv har den..bestemt ikke sidste, meeeeeen tror da nok lige den skal placeres lidt mere strategisk næste år! Det er lige jo før den kvæler alle de andre skønheder omkring sig med alt den frodighed...Næste år, går jeg med tanker om at lave et snitbed og så ken den jo meget passende få plads der.







Pokkers....kunne ikke up-loade alle billederne af mine Cosmos, så fortsættelse følger imorgen... :)







4 kommentarer:

  1. Hej Havetrunte.Dejligt at høre fra dig igen.Ærger mig lidt over at jeg ikke fik sået Cosmos i år.Har lige besøgt min søster i Horsens.....og hendes cosmos var overalt.......sikke et syn.Har haft travlt med endnu et nyt bed,som lige blev færdig igår......har lige lave et indlæg.
    Håber vi hører mere fra dig god aften Jette (mit lille gods)

    SvarSlet
  2. Hejsa Jette, ja, man bliver helt overrasket over hvilken frodighed et lille frø kan gemme på! Det man ikke når I år, kan man heldigvis gå og drømme om hele vinteren og så gøre til virkelighed til næste år....men kender det godt....der er SÅ meget man gerne vil i sin have, så man når sjældent det hele... :)
    Hilsen Rikke

    SvarSlet
  3. Hej mine Cosmos er som dine blevet lidt vilde. De er dog skønne nu her i sensommeren. Jeg har kun de enkelte. Dine dobbelte er meget smukke. Fine billeder og godt at høre fra dig igen. Blogge er for sjov og ikke noget vi skal. Jeg har ikke skrevet så mange indlæg. Nydt min have, arbejdet og holdt ferie. Læst med hos andre. Sådan er det hos mange. Du har stadig mange blomster kan jeg skimte..ser godt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen du har så ganske ret Anne....jeg har fået skudt en masse billeder sommeren igennem, som jeg jo så kan vise frem på bloggen til vinter, hvor have-arbejdet ikke fylder så meget.... :) jeg har stadig en masse der blomstre i haven..tror jeg har været bedst til at planlægge blomstringen for foråret og sensommeren....har ikke så mange stauder der blomstre i højsommeren....det må jeg lige ha' tænkt i.... :)

      Slet