søndag den 15. september 2013

Flere Cosmos mm......

Vi prøver lige igen...I skal da ha' de sidste af alle mine skønne Cosmos med.... :)



Her er ét af de bede, hvor Cosmos har taget magten....men nænner ikke at rykke dem op!....


Her er det Solhatten Cherry Brandy der gemmer sig imellem Cosmos....


Det er blevet til mange dejlige buketter..... :)















Gladiolus er en anden "nyhed" i vores lille begynderhave.... jeg husker den fra min mormors have, hvor de  stod som solitær planter i lange lige rækker...det er så ikke lige mig...planten er underskøn, men her hos os står den i selskab med andre planter og bladvækster....







Håber jeg har held med at overvintre dem......

6 kommentarer:

  1. Jeg har også sået to slags dobbelte cosmos i år. Både en lyserød som din og en mørkere pink. Begge er fine og flotte i buketter!

    SvarSlet
  2. Ja, det er altså de skønneste buketter man kan plukke ind...og i store mængder!.... :) Jeg skal helt sikkert have mange flere snitblomster til næste år... :)

    SvarSlet
  3. Hej Rikke
    Dine gladiolus er rigtig fine, jeg er holdt op med at tage mine op, de kommer fint igen året efter i modsætning til dem, jeg har sat i år, de blomstrer ikke, så nu prøver jeg at lade dem blive i jorden.
    Dine cosmos er også smukke.
    Kh Lisbeth

    Ps jeg ville have meldt mig som fast læser, men det kan man vist ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Lisbeth, tak...det har jeg godt nok også overvejet...jeg kan huske min mormor lod dem ligge i jorden vinteren over og de kom fint året efter... :) Jeg kigger lige på mine indstillinger....jeg følger jo dig, både her og på Facebook... :) Skønt med nogle erfarne inspiratorer....
      Hilsen Rikke

      Slet
  4. Un blog precioso, las fotografias son maravillosas.
    Te felicito por todo.
    Saludos desde España.

    SvarSlet
    Svar
    1. thanks....I guess ;) I don't really understand spanish :))
      /Rikke

      Slet