søndag den 12. maj 2013

For fjulan da...

får jo slet ikke blogget, nu hvor det endelig er blevet havevejr!.....Får godt nok læst alle jeres indslag  på bloggene herinde, men NU skal det være....

Tulipaner må være et passende emne her i skønne maj:
























Har efterhånden fået sat en del skønne løg i haven.....i efteråret vil jeg gerne ha' bestilt nogle flere af de lidt mere særlige tulipaner....Orange tulipaner har jeg heller ikke endnu....der er mange ønsker og mange skønne tulipaner at glæde sig til... :)



6 kommentarer:

  1. Hej Havetrunte.Der er er to ting jeg elsker ved denne årstid.Nemlig masser af tulipaner og alle mine blomstrende træer.Du kan se mit nye indlæg med maj måneds dejlige blomster.Rigtig god aften Jette

    SvarSlet
  2. Hejsa Jette....Jeg kunne ikke være mere enig!....Det er bare så skønt med alle farverne, der endelig dukker op alle steder :)

    SvarSlet
  3. Jeg kender godt det med ikke at have tid til det hele. Sidste år gav jeg den lige lovlig med gas, både med have og blog (og alt det andet) Så i år "prøver" jeg at tage den lidt mere med ro ;-)
    Den øverste tulipan du viser, ligner en´ jeg har. Er der ikke flere knopper på stænglen, eller småstængler ved siden af den store stængel ?
    Du har godt nok mange smukke tulipaner, det ser fantastisk ud.
    Marianne :-)

    SvarSlet
  4. Det tror jeg er en god filosofi Marianne...man skal jo også have tid til bare at nyde!....Men det er en utrolig svær balancegang, når nu man rent faktisk "slapper af" imens man knokler rundt derude med rumpen i vejret.....man skal nok være havenørd, for helt at kunne sætte sig ind i det... :)
    Ja, jeg har efterhånden fået mig en fin lille samling af Tulipaner....de er bare så skønne at kigge på....både i regn og i sol... :) Syns' ikke lige jeg kan se hverken flere knopper på stænglen eller småstængler ved siden af....det er første år jeg har dem...måske de ændre sig lidt når de begynder at sætte løg?!?...

    SvarSlet
  5. I think these must be useful to you.
    เว็บหวยออนไลน์
    Thank you for your interest.

    SvarSlet