lørdag den 6. april 2013

Endelig....

kunne min nyindkøbte Rosenmandel komme i jorden.....Den står nu med de dejligste knopper og nyder solen, på spring til at springe ud.....

Den står i kanten af mit Hvide bed, så jeg kan nyde den fra mit køkkenvindue og som jeg har udvidet lidt til lejligheden....så er der sørme også plads til en Hosta og en hvid Lilje under :)  Har også sat lidt hvide Hornvioler....I krukken er der lidt Hedera og en Hortensia.....

Denne solrige lørdag skal bruges på at prikle og på små-projekter i haven... :)

God lørdag til jer derude... :)

2 kommentarer:

  1. Dejligt når der lige opstår lidt ekstra plads.
    Rosenmandel er rigtig sød, du må vise billeder når den springer ud.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  2. Ja, det er skønt, når man kan planlægge lidt nyt... :) Glæder mig til den springer ud :)

    SvarSlet